Kontakty

Škola Online

British Council

Školní rok 2018/2019

Zahájení šk. roku: 3. 9. 2018 (pondělí)
Podzimní prázdniny: 29. - 30. 10. 2018
Vánoční prázdniny: 22. 12. - 2. 1. 2019
Konec 1. pololetí: 31. 1. 2019 (čtvrtek)
Pololetní prázdniny: 1. 2. 2019 (pátek)
Jarní prázdniny: 18. 2. - 24. 2. 2019
Velikon. prázdniny: 18. 4. - 19. 4. 2019
Konec šk. roku: 28. 6. 2019 (pátek)
Zahájení šk. roku 2019/2020: 2. 9. 2019

Volba školské rady

Cyklistický výlet do Oseka 1. třída

V pondělí 24. června jsme jeli na kole do Oseka. Musím všechny děti moc pochválit, protože to skvěle zvládly. Za odměnu dostaly od paní učitelky zmrzlinu. Děkuji mamince od Honzíka za pomoc.

Cyklovýlet do Jezernice a Slavíče

V pátek 21. června vyrazili čtvrťáci pod vedením pana Čočka (tatínek od Lukáše) a za doprovodu maminky holek Sobkových a Kájiny babičky na tradiční cyklistický výlet. Nejprve jsme jeli Venedikem do Jezernice, kde jsme si dali svačinku, nakoupili si v obchůdku a navštívili místní hasičskou zbrojnici. Pak jsme se vydali podél Jezernických viaduktů do Slavíče a projeli si starý železniční tunel tzv. Severní dráhy císaře Ferdinanda z roku 1848. Dále jsme pokračovali přes Familie zpátky do Jezernice - vydováděli se na dětském hřišti a ještě si natrhali třešně na zahradě pana Viky. Na zpáteční cestě do Lipníka jsme se stavili na náměstí a osvěžili se zmrzlinou, na kterou nás pozval náš průvodce pan Čoček. Výlet se nám moc vydařil, za což mockrát děkujeme především panu Čočkovi a také ostatnímu doprovodu za příjemně strávený den! JJ

Knížka pro prvňáčka

Ve čtvrtek 20. června jsme se zúčastnili akce Knížka pro prvňáčka. Každé dítě dostalo knihu Kde se nosí krky, kterou napsal Miroslav Tvrz. Také proběhlo vyhodnocení celoroční soutěže prvňáčků Za jedničkami čtenářským expresem. Soutěž vyhrála Klárka. Získala celkem 118 vagonků a překonala tak dosavadní rekord. Za odměnu dostala perníkový vlak. Gratuluji a chválím všechny děti, které se do soutěže zapojily.

Vystoupení hudebního kroužku

Výlet Broučků do Týna

V úterý 18.6. 2019 se Broučci z mateřské školky vydali na celodenní vycházkový výlet do Týna nad Bečvou. Vycházkou jsme vykračovali přes krásnou přírodu chráněné přírodní rezervace Škrabalka, dále po cyklostezce až do Týna. V Týně na nás již čekala Deniskova maminka s pejskem Kirbou a paní Eva, která děti seznámila se svými nádhernými koníky Jendou a Ritou. Paní Eva dětem povyprávěla mnoho zajímavostí o koních, např. jak o ně pečujeme, odkud pochází, co jedí apod.. Každý si pak mohl koníčky pohladit, nakrmit je suchým chlebem či jablíčky, někteří odvážlivci se nechali na koníka i posadit. V krásné přírodě Týna se Broučci posilnili výbornými svačinkami od maminek. Nakonec se všichni ještě vyřádili na fotbalovém nebo stylovém dětském hřišti. Zpáteční cestu nám zpříjemnil stín lesíka podél řeky Bečvy. Všichni Broučci si zaslouží velkou pochvalu, protože byli moc stateční, když tak náročný výlet zvládli. Děkujeme také paní Evě a mamince od Deniska, díky kterým byl náš výlet pro děti velmi zajímavý a všem se moc líbil:)

T-MOBILE olympijský běh 2019

Beseda u Hvězdiček

V úterý 18. 6. nás navštívila paní knihovnice a oplatila nám tak návštěnu v knihovně. Četla krásné pohádky Máša a medvěd, o kterých jsme si pak povídali. Podle barviček jsme vymýšleli ovoce a různé předměty, děti si ukazovaly v knížce. Četla nám i různé další pohádky a my jsme poslouchali, jak příběh dopadne. Poděkovali jsme paní knihovnici za návštěvu a přislíbíli jsme další setkání. Paní knihovníce od dětí dostala dáreček a rozloučili jsme se.

Školní výlet + spaní ve škole

Čtvrtek 13. června byl pro čtvrťáky bezvadný den. Nejen že jsme jeli spolu s ostatními žáky 1. stupně naší školy na výlet - navštívili jsme  jeskyni Šipka, Muzeum Z. Buriana, Štramberskou Trúbu, rozhlednu Bílá hora a Technické muzeum Tatra Kopřivnice, ale také jsme po příjezdu do Lipníka nešli domů jako obvykle a společně s prváky jsme strávili zbytek dne a noc ve škole. Nejprve jsme se po parném dni osvěžili na zahradě příjemnou sprchou a zmrzlinou od Adriančiny maminky, pak jsme se vypravili na pizzu do nedaleké restaurace. Moc jsme se těšili na spaní ve stanech, přicházející bouřka nám však plány překazila, proto jsme po zhlédnutí filmu zalehli do spacáků ve třídách. Další den jsme si vyrazili koupit jídlo na snídani a taky se trošku učili. Potom jsme se přece jen těšili domů dospat se ve svých postýlkách. Moc děkujeme maminkám za všechny dobrůtky, kterými nám pobyt ve škole velmi zpříjemnily! JJ

Školka v přírodě - Poslední den 13.6.

Poslední den na školce v přírodě jsme měli domluvenou projížďku v bryčce a dopoledne karneval se soutěžními a tanečními hrami. Odpoledne jsme si povídali o jelenovi a děti nás překvapily znalostmi, které si pamatovaly z lednové besedy s Romanou - lesní pedagožkou. Děti si poslechly pohádku O Smolíčkovi, pak odstraňovaly trny jelenovi z těla a osvěžily se opět ve vodním světě. Když se slunce schovalo za mraky, šli jsme si užít průlezky a zvířátka v ohradě. Večer dostaly děti poslední medaili, poslechly si pohádku na dobrou noc a spaly až do rána. Dětem se v resortu Hrubé Vody moc líbilo a některé si už plánovaly, že si sem s rodičema zajedou znovu, aby si užily i Kamzíkovu stezku. Všem toto místo doporučuji, je zde široká nabídka možností, jak strávit příjemný den s dětmi.

Školní výlet do Štramberku a Kopřivnice

Ve čtvrtek 13. června se vydali žáci prvního stupně naší školy na výlet za poznáním do překrásného městečka Štramberk a do muzea Tatra Kopřivnice. Nejprve jsme navštívili jeskyni Šipka, ve které nás přivítal neandrtálský člověk Bertík. Pak jsme se vydali na náměstí a cestou nasávali vůni štramberských uší, která se linula snad z každé pekárny. Minuli jsme několik roubených domů z 18. století. Navštívili jsme rozhlednu Štramberská Trúba, zchladili se v kostele sv. Jana Nepomuckého s pěknou výzdobou ve valašském stylu. Žáci 4. a 5. ročníku si prohlédli expozici výtvarných děl malíře Zdeňka Buriana. Krásná procházka lesem nás přivedla na rozhlednu Bílá hora, ze které jsme měli Beskydy jako na dlani. Po modré turistické značce jsme se pěšky vydali do Kopřivnice, kde jsme navštívili muzeum Tatra a výstavu věnovanou Daně a Emilu Zátopkovým. Nádherně naleštěné vozy, hasičská auta, motocykly a také krásná výstava věnovaná cestovatelům Hanzelkovi a Zikmundovi završily náš výlet. I když jsme se domů vraceli unavení, byli jsme bohatší o mnoho nových zážitků a poznatků. MR