Kontakty

Škola Online

British Council

Školní rok 2015/2016

Zahájení šk. roku: 1. 9. 2015 (úterý)
Podzimní prázdniny: 29. a 30. 10. 2015
Vánoční prázdniny: 23. 12. - 3. 1. 2016
Konec 1. pololetí: 28. 1. 2016 (čtvrtek)
Pololetní prázdniny: 29. 1. 2016 (pátek)
Jarní prázdniny: 7. 3. - 13. 3. 2016
Velikon. prázdniny: 24. 3. a 25. 3. 2016
Konec šk. roku: 30. 6. 2016 (čtvrtek)
Zahájení šk. roku 2016/2017: 1. 9. 2016

Newsletter č. 1
Newsletter č.3 2014/15
Volba školské rady

Dětský den ve Sluníčku

V pátek 27. 5. vypukl ve Sluníčku tradiční Dětský den. Tentokrát pod heslem - Návrat do středověku. Děti se mohly vyřádit při soutěžích, na skákacím hradu a trampolíně, nebo si vyzkoušet spanilou jízdu na koni. Nechybělo ani kolo štěstí, taneční a hudební vystoupení našich žáků a opékání špekáčků za příjemného doprovodu kytary. Za velmi teplého počasí všichni uvítali osvěžení v podobě výborné osecké zmrzliny či míchaného nápoje. Kdo přišel, určitě nelitoval. JD

Sprinty 2016

V úterý 24. května se žáci druhé až páté třídy zúčastnili závodu v koloběhu. Účast byla hojná a našim žákům se podařilo obsadit všechny stupně vítězů. V kategorii 2007/08 se na druhém místě umístil žák 2. třídy Franišek Turna, v kategorii 2005/06 byli velmi úspěšní  žáci 4. třídy. Na prvním místě v kategorii dívek skončila Adéla Zapletalová, zlato v kategorii chlapců získal Filip Tomek, stříbro David Hřivna a bronzovou medaili si odnesl Mark Seemann. Všem zúčastněným děkujeme a vítězům gratulujeme!

Poděkování hasičskému sboru a pochvala Sluníčko..

Dne 25.5.2016 v 9:00 hodin se rozezněl poplachový zvon a Sluníčkem zaznělo HOŘÍÍÍÍ.. Naštěstí se jednalo pouze o cvičení evakuace dětí a dospělých v případě požáru. Všichni se své role zhostili zodpovědně, jak nám sdělil velitel hasičů, který na závěr dětem a všem dospělým poděkoval za zdárný průběh akce, při které může jít o život a zdraví, pokud by děti nevěděly, co v případě opravdového nebezpečí dělat a jak se zachovat.

VP

Do Prahy a zpět aneb Titanikem za Karlem IV.

Stroje času nemajíce, nasedli jsme na Regiojet a navštívili naši Matku měst. Všem nástrahám velkoměsta jsme se úspěšně vyhnuli. Nikdo se neztratil v davu turistů na Karlově mostě, ani na Pražském hradě, ani na Václavském náměstí. Skoro nikdo nezabloudil v Paladiu. Nikdo nespadl do vln Vltavy, ani do kolejiště metra. Ba dokonce někteří z nás vítězně vybojovali boj s arachnofobií, tj. strachem z pavouků. Pražákům, těm je tu hej, ti nikam nezablouděj…ale nám taky! Tak zas někdy příště, Praho, třeba za deset let.

Řemeslo má zlaté dno

Hudebně výchovný pořad Pavla Nováka děti v Echu nejen roztleskal a roztančil, ale v písních seznámil děti s řemesly, povoláním a zdůraznil jejich význam. Přiblížil tak dětem zábavnou formou rčení, že "řemeslo má zlaté dno". Písně a vedení pořadu Pavlem Novákem se dětem velice líbil.

Plavání - 2. a 3. třída

Od 15. dubna jezdí žáci 2. a 3. třídy na bazén do Přerova. Zde se někteří učí plavat, jiní se v plavání zdokonalují.

Červená karkulka - 3. třída

V pondělí 16. května jsme pozvali děti ze školky a žáky z 1. i  ze 4. třídy na zhudebněnou pohádku Zdeňka Svěráka a Jaroslava Uhlíře Červená karkulka. Všem divákům se pohádka moc líbila. Žáci třetí třídy předvedli skvělé pěvecké i herecké výkony. Děkuji také všem rodičům, kteří dětem pořídili nádherné masky. Děkuji i žákům, kteří se podíleli na hudebním doprovodu.

Výlet do Prahy

Ve středu 18. května se pátá třída vydala na výlet do Prahy. Nejprve nás čekala dlouhá cesta vlakem, která však v pohodlném kupé utekla velmi rychle. Po příjezdu jsme se ubytovali v klášteře u Lorety. Potom jsme měli prohlídku Pražského hradu s průvodkyní. Podívali jsme se do Chrámu sv. Víta i do Zlaté uličky. Nezapomněli jsme ani na Karlův most, orloj či Prašnou bránu. Lanovkou jsme vyjeli na Petřín, kde jsme si užili spoustu legrace v bludišti. Čekala nás také řada schodů, které jsme museli vyšlapat na rozhlednu. Odměnou nám byl nádherný výhled na Prahu. Poté jsme se už vraceli na ubytovnu. Druhý den jsme se všichni těšili do zoologické zahrady. Nejvíce se nám líbili lední medvědi, kteří plavali ve vodě. Potom jsme poobědvali na Václavském náměstí a měli jsme krátký rozchod v pohádkovém hračkářství Hamleys. Nakonec nás už čekala jen cesta domů. Výlet se nám všem moc líbil, užili jsme si velkou zábavu i kouzelnou atmosféru Prahy.

Za pátou třídu zapsala Lucie Stejskalová a Bára Lužová.

Měření ve fyzice 6. třída

Ve fyzice v 6. třídě jsme si vyzkoušeli prakticky různé druhy měřidel. AŠ

Výstava Anna/Dechem a Výstava mistra kovářského řemesla Alfreda Habermanna

Se 6. a 7. třídou jsme navštívili ve čtvrtek 19. 5, 2016 galerii Konírna, kde právě probíhá výstava Anna/Dechem a představuje České sklo v tvůrčím dialogu malby Anny Neborové a objektů studia Dechem (Michaela Tomišková a Jakub Janďourek). A v prostoru Na Patře probíhá Výstava mistra kovářského řemesla Alfreda Habermanna. Potom jsem ještě využili krásného jarního počasí a nechali na sebe působit energii nádherného rekonstruovaného zámeckého parku. AŠ